1. Zamówienia na asortyment produkowany przez firmę ROSINSKI PACKAGING Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością składane są w formie pisemnej.
  2. Firma ROSINSKI PACKAGING Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością zobowiązuje się do zrealizowania zamówienia w terminie 2-3 tygodni od momentu jego otrzymania, o ile ustalenia indywidualne nie mówią inaczej.
  3. Zamówienia realizowane są w ilościach będących wielokrotnością opakowań, w jakich butelki i nakrętki są pakowane. Opakowaniem podstawowym jest paleta.
  4. Minimalna ilość zamawianych butelek oraz nakrętek to 20 000 sztuk. Dopuszczalna jest produkcja jednego rodzaju asortymentu w różnych kolorach, w ilościach nie mniejszych niż 10 000 sztuk każdego z koloru, z zachowaniem postanowień punktu 3.
  5. Wyjątkiem od punktu 4 są zamówienia na produkty stanowiące podstawowy asortyment, a co za tym idzie będące na bieżąco w stanach magazynowych.
  6. Wszystkie należności firmy ROSINSKI PACKAGING Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością są ubezpieczone. Do momentu przyznania kredytu kupieckiego jedynymi formami płatności są przedpłata lub gotówka.
  7. Niektóre opakowania są wzorami zastrzeżonymi, co oznacza brak możliwości ich sprzedaży podmiotom pochodzącym z rynków, których dane zastrzeżenie dotyczy. Producent opakowań nie ponosi odpowiedzialności za ostateczne przeznaczenie rynkowe produktów. Wykaz opakowań zastrzeżonych – na stronach internetowych.
  8. O ile ustalenia szczegółowe nie wskazują inaczej – towar zakupiony w firmie ROSINSKI nie zawiera w cenie wartości opakowań zbiorczych i palet użytych do jego zapakowania i dostarczenia. Firma ROSINSKI PACKAGING Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością prowadzi szczegółowe rozliczenie wysyłanych wraz z towarem opakowań zwrotnych (palet EUR, tacek i kartonów). Niezwrócone opakowania są fakturowane w cyklach kwartalnych w cenach: palety EUR w 100% wartości pierwotnej; tacki i kartony w 80% wartości pierwotnej (wyjątek mogą stanowić palety EUR, które są sprzedawane bezpośrednio wraz z towarem w indywidualnych przypadkach).
  9. Transakcje nie przekraczające wartości 1000 PLN brutto regulowane są w formie przedpłaty, bądź gotówką.
  10. Produkowane opakowania są zgodne ze specyfikacjami wyrobu.
  11. Warunkiem przyjęcia reklamacji jest niezgodność z zatwierdzoną pisemnie przez Klienta specyfikacją i wzorami.
  12. Firma ROSINSKI PACKAGING Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością składuje zamówiony towar gratis 1 miesiąc od daty wyprodukowania. Jeżeli po tym okresie towar nie zostanie odebrany przez Zamawiającego, Zamawiający zostanie obciążony kosztem składowania w wysokości 60 PLN/paleta/miesiąc. Obciążenie może mieć miejsce nie dłużej niż 6 miesięcy. Jeżeli w kolejno wyznaczonym terminie towar nie zostanie odebrany to uprawnia to firmę ROSINSKI PACKAGING do rozwiązania umowy kupna-sprzedaży i zutylizowania opakowań na koszt Zamawiającego. Koszt utylizacji nie może być mniejszy niż 100% wartości nieodebranego zamówienia. Przez koszty utylizacji rozumie się koszty wytworzenia wyrobu gotowego (koszty surowca, prądu, robocizny, stałe, zarządu i administracji, logistyki, amortyzacji, utracone zyski) oraz koszty usługi regranulacji wyrobów gotowych. Skorzystanie z wymienionych uprawnień nie wyłącza dochodzenia odszkodowania na zasadach ogólnych.
  13. Klient każdorazowo zobligowany jest do informowania firmę ROSINSKI PACKAGING Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością o wycofaniu się z danego asortymentu minimum 2 miesiące wcześniej. W przeciwnym razie firma ROSINSKI PACKAGING obciąży go kosztami barwnika, który na potrzeby danego asortymentu został zamówiony i nie wykorzystany.
  14. Towar zakupiony w firmie ROSINSKI PACKAGING Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością do momentu zapłaty jest własnością sprzedającego.
  15. W każdym przypadku odpowiedzialność ROSINSKI PACKAGING Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością za niewykonanie lub nienależyte wykonanie umowy jest ograniczona do kwoty wynagrodzenia wypłaconego przez Zamawiającego w ramach każdej umowy dostawy.